+ crack in the head +

Sye rase ada something yang tak kena dengan otak sye ni. Selalu aje timbul masalah macam ni. Dah lama dah tak jadi, ntah sebeb ape tetibe penyakit datang lagi.

Sye bangun pagi2 tadi,
Kepala sye berdenyut2 yang amat,
Ingatkan disebabkan headache semalam tak hilang lagi,
So, sye try senyum kembali,
Tapi, malangnya mood terus lari,
Sebab sye tak mampu nak tersenyum gembira,
Hati tiba2 rasa sedih yang amat,
Kenapa?
Sye pun cuba tanya diri sye,
Tak tahu la sebabnya,
Saye gagahkan diri,
Sebab sye dah janji tak nak jadi camni lagi,
Sye taknak melemahkan diri kembali,
Sye capai towel yang tergantung kat tepi katil,
Dan lari masuk bilik air,
Mandi,
Mandi bersihkan diri,
Dengan harapan perasaan sedih tu akan pergi,
Tapi,
Apakan daya perasaan tu tak nak pergi...

Saye dudk balik atas tilam,
Memeikirkan apakah perasaan yang menyelubungi diri ni,
Sye imbas apa2 yang terjadi semalam yang boleh buat saye rasa begini,
Nothing...
Tak de apa2 yang terjadi semalam,
Sye jadi lemah kembali,
Dugaan ni dah datang lagi...

So,
Tanpa kerelaan,
Sye biarkan air mata sye keluar,
Biarkan diri ni jadi lemah,
Keluarlah semua airmata,
Tinggalkan kesedihan ni,
Sye nangis dan nangis sekuat hati,
Tanpa mengerti kenapa...
Pelikkan diri sye?

Benci..
Sye benci perasaan ni...
Rase macam tak nak bangun lagi,
Penat,
Penat jadi orang yang lemah,
Yang tak tahu perasaan sendiri...

p/s: Mampukah sye tersenyum kembali? saye tak suka menoppengkan diri sendiri...

x deez x
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment