+ TELAH +

Sudah....
Baby kami sudah keluar...
Tapi baby kami dalam confinement....
Masih dalam pemerhatian...
Hmmm, mmg sye bersedih, tapi sye redha dengan ujian Tuhan...
Baby kami kuat kan? =)
Insyallah semuanya akan ok....
Nanti bila baby dah sihat, baru sye akan mebebel lagi di sini yer...
Buat masa ni, jum kite menenangkan fikiran,
Mama kena jadi stong untuk si baby kecil....
Doakan kami sekelurga yer...

xoxo
deez


P/S: Sayang, kita family orang kuat kan? :)
Category: 0 comments

+ ERKS +

She's near, I can feel it!
Alamak, excitednyer! Nervous pun ade! :) ^_~

xoxo
deez

P/S: Sayang! Sentiasa bersedia tau!
Category: 0 comments

+ Bored +

It's been a trend in the house lately that when baby niece qisqis is sleeping, everybody follows suit. Me on the other hand, not being able to sleep much during the day, I will be left alone watching TV at the slowest volume feeling really bored out of my mind. This is a trend we gotta have to break!

Nothing much had happened this week. My parents are back with the norms, baby qisqis is adjusting to the new environment, my lil sis is still at home barely showing herself during the daylight, Mr. Hubby is busy with work (poor dearie need to work his butt off for me *terima kasih sayang*)and me, I am still waiting for my baby to come out. Sometime I think I need more excitement in this life but I imagine pretty soon I would have plenty with the baby.

However, it dawned to me that we are nearing the end of the year 2010. How a year passed by in a blink of an eye. This time around last year, I was still unmarried and a bit thinner. Now, I am married for almost a year, about to be someone's mother and bloating as big as a balloon. How time changed someone. But, I think one thing that is amazing about this year is that I am at this place where I am happiest that I could have ever been. I can't remember the times when I was happier. So, to say, marrying my husband is the best decision I have made in my entire life cause he make me a better person, he give me happiness.

And for that I am thankful.
Sye bersyukur kepada Allah kerana mengurniakan sye seorang suami yang baik, yang dapat membimbing sye dlm hidup ini.
Sye berterima kasih kepada suami sye yang tak jemu menjaga dan melayan kerenah sye ni.
Sye bersyukur sebab dalam kehidupan kita yang singkat ni, Allah bagi kita kesempatan untuk merasai kebahagian yang tak terhingga ni.
ALHAMDULILLAH.

xoxo
deez


P/S: Banyak benda yang kita kena syukuri sebenarnya kan sayang?

Category: 0 comments

+ Counting The Time +

Hai kawan2 semua.
Di saat ni sye sedang berehat2 menantikan ketibaan si dia. Mr. Hubby pun belum balik dari kerja so sye kebosanan sendirian jer. Minggu ni masuk minggu ke 38 baby kami dah singgah dalam perut sye. Doktor sye kate ni time2 crucial. Masuk minggu ni baby boleh keluar bila2 masa. Alhamdulillah check up last haritu doktor kata baby kami sihat sejahtera. Moga2 semuanya baik2 sampai hari kelahirannya. Tapi yang tak berapa nak Ok tu mama dia. Sakit pinggang and perut dah melanda tak terkata hebatnya. Sye tak dapat nak bayangkan sakit betul2 masa diliverynya. Moga2 Allah mempermudahkan kelahiran baby kami.

Sye tak de nak kata ape2 lagi, cuma nak memanti kepulangan hubby tercinta.
lain kali sye singgah lagi ya.

xoxo
deez


P/S: Sayang, nanti jangan lupa motivasikan sye untuk baby kite yer! :)
Category: 0 comments

+ DECEMBER +

Happy DECEMBER everyone!

It's the last month of the year!
But I bet you all know why I am excited about December!
Something Major is coming in December! :p
Need I say more?



xoxo
deez


P/S: Bestnya kalau ada baju yang bercerita! :p
Category: 0 comments