+ cerita lagi +

+ cerita lagi +

Ayuh kita bercerita lagi. Sebenarnya sye amat kecewa dgn diri sendiri sebab entry yang lepas, sye terlupa nak menceritakan cerita yang paling penting sekali. Sye tak percaya sye boleh terlupa nk cerita pasal cerita ni sebab sebenarnya cerita ni essential sangat. Sebab tanpa cerita ni, tak wujudlah cerita2 lain. So, mari dengarkan cerita pasal my Mr. Hubby.

+ Cerita Suami +

Sye bukan nak bercerita pasal suami orang mahupun lelaki2 idaman orang ramai di sini. Tapi sye nak cerita pasal cerita si suami, suami sye Mr. Hubby. Sesungguhnya sye bersyukur ke hadrat Illahi kerana bukan saja mengurniakan sye anak yang sempurna kini tapi sebelum itu lagi dah mempertemukan jodoh sye dengan si suami istimewa. Alhamdullillah, sye tak boleh meminta lebih dr Mr. Hubby. Dialah manusia yang paling sye sayangi dalam dunia ni. Jodoh kami memang ketentuan Illahi dan untuk itu sye rasa bahgia sekali. Sye nak mengucapkan terima kasih pada Mr. Hubby. Terima kasih kerana menjadi suami yang cukup penyayang, bertimbang rasa dan sempurna. Memang orang kata tiada siapa yang sempurna, Encik Hubby pun sama - tapi ke taksempurnaan tu lah yang menjadikan encik suami sye yang paling tercinta. Tanpa Mr. Hubby, dunia ni tak bermakna untuk sye.

Masa bersalin haritu, Mr. Hubby sentiasa di sisi sye sepanjang masa. Bukan senang nak jaga org sakit mcm sye. Terima kasih sebab layan kerenah sye, layan kesedihan sye, layan kesensitifan sye. Tak ramai yang akan buat apa yg Mr. Hubby buat untuk sye. So, sye tak rasa ckp terima kasih banyak mana pun akan menggambarkan kesyukuran sye terhadap semua yang Mr. Hubby buat untuk sye. Kan sye pernah kata, Mr. Hubby ni Superman sye - tapi sekarang, Mr. Hubby lebih dari Superman saja, Mr. Hubbylah ultimate hero sye - Superman sye, Spiderman sye, Wolverine sye, Batman sye, Hercules sye dan seterusnya. Untuk dipendekkan cerita, siapa sje hero untuk heroin itu, Mr. Hubbylah hero sye. Terima kasih untuk segalanya. I hope you know how much I appriciate you and your love ya.

So, ini sahaja entri yang didedikasikan untuk Mr. Hubby saja. Sye harap abang sudi baca entri sye. =)

xoxo
deez


P/S: Sayang, sye tak tahu nak kata apa.... melainkan jangan sekali2 bosan layan kerenah sye yer :)
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment