❤ Bintang ❤

Taksub.


Lalu,
Mengejar kerdipan bintang berteraburan. 
 =) 
Senang nak menggembirakan dia!

xoxo
Deez

P/S: Tak dapat tenung skrin lama2. Pening! #bilamorningsicknessnakberakhir =(

10 comments:

norhidana said...

hehehe sgt comei

cinnamon.com said...

dapat tak bintang2 bertaburan tu adikkk?

LYAfrina said...

hehhe... msti dia berusaha nak ambik bintang2 tu

Qhaifa Nur said...

excited sangat ye...
yang pasti tak akan tercapai kan sayang....

salam singgah jua...

maszmadi said...

salam kenal,

sweet jerk tengok dia mencangkung gitu nak kutip bintang.. hehe

h4ni3 said...

anak2 saya yg dah beso tu pun still amaze nampak benda ni.. hehe

ieja amieja said...

salam singgah cni..thanx follow sana..
yg pasti x dpt digapai bintang tu sayang..:D

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahah, sama la ngan my alya..
duk lari2 ikut kaler2 yg liplap gitu.. hahaha..

Ren Din said...

Comel untuk seketika. Dah 15 minit taknak gerak2, nak pergi beli barang, nak pujuk satu hal pulak! @norhidana

Tergolek2 pun memang tak dapat! haha @cinnamon.com

Siap meleleh2 air liur tau! @LYAfrina

Excited sampai orang pandang semacam =P @Qhaifa Nur

Salam kenal =) Kalau boleh, dia nak baring tuuu! @maszmadi

Bukan kata anak, kita pun seronok. Kalau murah2, memang dah beli! =P @h4ni3

Thanks sebab singgah kembali! =)
Bebuih mulut cakap, nak jugak capai. Takpa, biar cita2 tinggi haha @ieja amieja

Aaah, memang kat situ budak2 lalu mesti nak berhenti pun =) @Leily

Aine Ainun said...

comeynya...=)))
alahai geram ngan bdak baya2 ni...+-

Post a Comment