❤ Mid-Week Blues ❤

Assalamualaikum.
Macam-macam lah kau. Sebenarnya malas nak menaip kan? Hehe

Baby berkata: Kakak-kakak, abang-abang, makcik-makcik, pakcik-pakcik, atok-atok dan nenek-nenek, cuba cari sye dalam gambar-gambar ni. =)


Balik ke kampung naik lori,
Nenek sediakan cucur keledek,
Inilah aktiviti saya hari-hari,
Ke sana-sini terkedek-kedek. 

CEEWAH! =P

xoxox
BABY AISYAH

P/S: Wordless Wednesday lah konon! #takbolehblah

8 comments:

norhidana said...

hehheheh ala jauhnyer gambar ni di amik... hehehe msti comel nmpak dia jln terkedek2

lelamaisara said...

hehehe...nun di sane ea terkedek2 jalan...

pandai berpantun eh...:)

Rozita said...

Ahkak pun nampak gak... tuuu tengah tergedek gedek jalan dan main air..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

bestnyeeee...rindu pulak ngan kampung halaman...uwaaa!

intan_blur said...

1st time terjah blog nih..
nice blog.. ;)
slm perkenalan yaaa..
cantik pemandangan tuh..sgt rindu ngan suasana tuu

Acik Erna said...

baru dapat berjalan terkedek kedek..dah berlari nanti..tak dapat dah maa dia nak ambik gambar dari jauh.

Karukord Jagau's said...

hohohoohooo syoknya mandi sungaii >_<

Ren Din said...

Memang, nampak bontot tu rasa macam nak gigit2 =P @norhidana

Budak zaman sekarng kan advance!=) @lelamaisara

Hobi tau tu! =P @Rozita

Kan? Sentiasa rendu suasana kampung yang menenangkan @YaYaNsMuM

Salam perkenalan! =)
Ni tengah bandar je, Bukit Belacan =P @intan_blur

Opsss, mama dh start berpeluh!=P @Acik Erna

Sejuk!!!! @KJ

Post a Comment